dijous, 27 de desembre del 2007

22 ANYS SEGUINT L'INSTINT!!!


El passat 24 de Desembre, vaig entrar ala nova etapa dels 2 "patitos", i nomes vui dir que em sento molt afortunada de haber pogut exprimir la vida durant 22 anys i que si la salut m'ho segueix permitin la seguire exprimint al maxim!! Dona gracies als que m'estimen i als del meu voltan per fer la vida tan sencilla i per estimar-me ales verdes i ales madures....


Seguirem sent follets del parc....


Ara a peticio de un company farem l'enquesta musical

Grup/Cantant escollit: GLAUCS
1. Ets home o dona? Menuda

2. Descriu-te: A un pas de ser feliç

3. Què senten les persones per tu? Un pèl mes gran

4. Com descriuries la teva anterior relació sentimental? Ara es massa tard

5. Descriu la teva actual relació: Els teus ulls glaucs

6. On voldries ser ara? des d'altres llocs

7. Com es la teva vida?ho tornaria a fer

8. Que demanaries si tinguessis només un desig? Tot el que m'agrada

9. Una frase sabia: M'has guanyat el joc




2 comentaris:

Joan ha dit...

es mes bunic el meu!!
jejeeje

Anònim ha dit...

Moltes felicitats! ja he vist que has ficat bé els links jejeje.

A disfrutar dels 22 , qui els pogués tenir!

Salut, República i independència!