dissabte, 22 de desembre del 2007

JERC PONENT


Aquesta es la nova executiva de les Jerc ponent elegida al congrés regional celebrat ales Borges blanques el dia 15 de decembre.

Desde el meu humil punt de vista crec que podem estar orgullosos de la nova executiva,no tinc cap mena de dubte que s'esforçaran al maxim per que tot rutlli,i que entre tots farem força per tirar endavant!!!



A VORE SI RASQUEM ALGUN DURET ALA LOTERIA.....


i despres el 29 cap a Bilbaooooo!!!a vore si s'anima força gent!!!

4 comentaris:

folguereta ha dit...

Uff, merci!!!

A Bilbo, serà una festa!! a voltes no importa la quantitat sinó la qualitat....

T'enllaço al meu dietari, que encara no ho havia fet... dish!

Anònim ha dit...

No se no se... jo tinc els meus dubtes...

xDDD

Tot el meu suport a tots els companys de la nova executiva! (menys al castells que em va votar en contra T_T jajajajajaj)

No, a l'economista també, sense tu, Castells, aquesta local no hagués funcionat ni en borma. GRÀCIES!

De Cal Mas, mas de Masia..com la Sílvia i el Bon dia!!! XD

Salut!

Anònim ha dit...

lo sidro u volte tot el marrano!!!

se coneix tots els blogs de la penya

tinc unesganes bojes de que arrivi el 29, la liarem tant!!!!!

sera gran, inmens!!!

a la nova executiva no els dic res que ja els vaig dedicar un post, je!
ves si es creuran que son el centre de l'univers ara!!!

:P

Joan ha dit...

que em pots atendre!!!

bon nadal!!!